Imadło + 3 etap do PD - regulacja pompowtryskiwacza UIS

Bielsko-Biała
Odświeżone: Niedziela, 18 Maj, 2025  14:20
2 500 zł

Szczegóły ogłoszenia

  • Kategoria: Narzędzia / Sprzęt warsztatowy
  • Stan:Nowe

Opis oferty

Imadło do pompowtryskiwaczy 2500 pln
( cena za samo imadło )

Imadło z 3 etapem cena 23900 pln brutto
Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW za pomocą 3 etap naprawy Bosch .
IMADŁO do PD cena promocyjna 2500 ,- OKAZJA
BDC ALWI Technologia naprawachy pompowtryskiwaczy .
Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW 1.9TDI 3 Etap
Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW 2.0TDI Etap 3
Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW VDO 2.0 Naprawa

Regeneracja za pomocą 3 fazy Bosch do PD/UIP
Bosch Quality Scan
Rozszerzona technologia napraw pompowtryskiwaczy UIP do samochodów osobowych grupy VW
Naprawy pomp CP4 i POMP FAZOWANYCH CP4
Wyłączność na naprawy pomp CP4 BDC Bosch
Szkolenia techniczne + technologie naprawcze Praktyka

VW TDI z pompowtryskiwaczami nadal budzi szacunek. Systemy zasilania silników diesla w samochodach osobowych z pompowtryskiwaczami były powszechnie stosowane w markach koncernu VW od 1997 roku.

Stosowano dwa główne rodzaje pompowtryskiwaczy – pierwszej generacji UIP1.x do silników z dwoma oraz drugiej generacji UIP2.0 do silników z czterema zaworami na cylinder. W pierwszej generacji występuje jeszcze kilka podtypów różniących się częściowo budową wewnętrzną.

Od roku 2009 zaczęto je sukcesywnie zastępować układem Common Rail, a w roku 2012 zaprzestano ich produkcji i stosowania w samochodach europejskich. Wycofanie wynikało z konieczności wprowadzenia więcej niż dwóch faz wtrysku, tak by dostosować układ wtryskowy do wymagań kolejnych norm spalin. Systemy CR pod wieloma względami bardziej się do tego nadają.

Niemniej jednak pojazdy z pompowtryskiwaczami są wciąż powszechnie użytkowane w krajach europejskich. Oznaczenie TDI nadal budzi szacunek. Szczególnie chętnie ze względu na dużą niezawodność importowane są do krajów Europy Wschodniej w tym również do Polski.

Obecnie auta te znajdują się w „szczytowym momencie” napraw z uwagi na fakt, że najwięcej produkowano ich w latach 2002-2008, co oznacza, że mają już około 8-14 lat.

I i II etap naprawy 0986 610 825
Około roku 2007 firma Bosch wprowadziła I oraz II etap napraw tych elementów wtryskowych.
Naprawa obejmowała głównie:
wymianę zestawu końcówki wtrysku wraz z nakrętką oraz uszczelnień zewnętrznych
regulację ciśnienia otwarcia końcówki wtrysku (rozpylacza)
testowanie na stanowisku EPS 815 z wyposażeniem Cam Box

0986 610 825 3 ETAP naprawy pompowtryskiwaczy .
3 Etap naprawy Ui-P numet 0986 610 825 cena 30.000 brutto
UI-P Zestaw narzędzi; składa się z
0986 610 825 Uchwyt montażowy UI-P1
Do wymiany; elektromagnesu;
Uchwyt montażowy UI-P2 Do wymiany; elektromagnesu;
Urządzenie pomiarowe Do pomiaru szczelin i; skoków;
Dociskacz Do UI-P1.x;
Dociskacz Do UI-P2;
Zestaw montażowy; sprężyny; Do UI-P1.x & UI-P2;
Uchwyt do pom. szczelności Do UI-P1.
Uchwyt do pom. szczelności Do UI-P2
Przewody połączeniowe; pneumatyczne
Próba szczelności
Urządzenie do montażu
(UI-P1.x & UI-P2)Zestaw do przebudowy
imadła z kierownicą; Do imadeł 0 986 - pokaż numer telefonu -
Adapter podłączeniowy; UI-P1
Pomiar podciśnienia
Adapter podłączeniowy UI-P2
Pomiar podciśnienia
Urządzenie pomiarowe
Dobór podkładki docisku,sprężyny iglicy,UI P1.x & UI-P2
Płyta pomiarowa
Czujnik zegarowy Pomiar skoku i szczeliny
Walizka Narzędzia pomiarowe;
Walizka Na podkładki regulacyjne
Wyślij wiadomość

Wyślij wiadomość

Konto firmowe
Na Lento.pl od 30 lis 2020
Strona użytkownika
  • Wypromuj
  • Zgłoś naruszenie
  • Drukuj ulotkę
  • Edytuj/usuń
Wyczyść historię

Udostępnij ogłoszenie

Udostępnij na FacebookUdostępnij na X Kopiuj link do ogłoszenia

Dodaj notatkę

Opis musi być krótszy niż 250 znaków